Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garancia ügyintézésének menete

  1. Első lépésként kérünk, hogy töltsd ki a szavatossági jegyzőkönyvet! Ez törvényben előírt kötelezettség, így ennek hiányában nem áll módunkban a reklamációval foglalkozni.
  2. Ezt követően a hibásnak vélt terméket a kitöltött jegyzőkönyvvel juttasd vissza hozzánk! Amennyiben KIT-et vásároltál, úgy a KIT minden elemét (pl. SD kártya, tápegység) küldd vissza, mert a hiba felderítéséhez ez sokszor nélkülözhetetlen. Címünket itt találod! Fontos tudnivaló, hogy a termék visszaküldése vevő feladata és költsége.
  3. A hibás termékeket 14 napon belül cseréljük, ha ez nem valósítható meg, akkor a vételárat visszafizetjük. A részletes garanciális útmutató az ÁSZF-ben megtalálható.

Garancia érvényesítését kizáró okok

  • terméken végrehajtott forrasztás
  • hűtőborda eltávolítása
  • nem az általunk forgalmazott hűtőbordák alkalmazása
  • gyári sorszám, típusszám vagy egyéb azonosító sérülése vagy hiánya
  • terméken található mechanikai sérülés nyoma
  • oldószeres illetve vegyszeres kezelés nyoma
  • túlfeszültség miatti leégés
  • általában a rendeltetés ellenes vagy szakszerűtlen használat

Vásárlástól való elállás menete:

  1. Az elállási szándék érvényesítéséhez a 45/2014.(II.26) kormányrendeletben meghatározott elállási nyilatkozat kitöltését kérjük!
  2. A terméket hiánytalanul és forgalomképes állapotban a nyilatkozattal együtt juttasd vissza hozzánk! Címünket itt találod! Fontos tudnivaló, hogy a termék visszaküldése vevő feladata és költsége.
  3. Az igény jóváhagyását követően 15 napon belül visszakapod a termék árát. További részletek és tudnivalók az ÁSZF-ben megtalálhatóak.

Keresés