Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

Munkatársaink védelmében tett intézkedések miatt csomagjaink feladásánál 1-2 munkanapos csúszás előfordulhat és a személyes átvétel szünetel. Köszönjük a megértést!

Webáruházunkban történő vásárlásnál az alábbi szállítási és fizetési módok választhatóak bruttó 500.000,-Ft rendelési értékig:

  • GLS szállítás - a GLS professzionális logisztikai szolgáltatása biztosítja az 1 munkanapos* kiszállítást akár házhoz, akár GLS csomagpontokra - díja bruttó 1490,- Ft.
  • MPL szállítás - az ország legnagyobb, több mint 3000 helyen hozzáférhető csomagátvételi módja. Választható PostaPont (MOL kút, COOP üzlet), MPL postán maradó és MPL csomagautomata 1-3 munkanapos határidővel - díja bruttó 1490,- Ft.
  • személyes átvétel - átvételi napokon fióktelepünkön lehetséges, a rendeléstől számított 2 héten belül - szállítási díj ez esetben nincs. Címünket és az ügyfélfogadási időpontokat itt megtalálhatod, illetve azok a visszaigazoláson is szerepelnek. A személyes átvételnek is feltétele az előzetes webáruzházi megrendelés és meg kell várni, míg értesítést küldünk arról, hogy a rendelés átvehető! E nélkül ne indulj útnak, így elkerülheted a felesleges várakozást!

Fizetés tekintetében:

  • készpénzes fizetés kizárólag személyes átvételhez választható. A futárnak történő fizetés, még ha készpénzzel is történik, az utánvét kategóriába tartozik!
  • átutalás: az automatikusan kiküldött "PRO FORMA / Díjbekérő" alapján banki átutalással lehetséges fizetni, majd a vételár jóváírását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Szállítási kötelezettségünk a vételár maradéktalan kiegyenlítéséig nem áll fenn.
  • utánvét: GLS szállítások esetén ezt kell választani, ha a küldemény átvételekor készpénzzel vagy kártyával történik a fizetés - díja bruttó 490,- Ft.
  • bankkártya: ez egy online fizetési mód, a rendelés leadását követően a CIB bank biztonságos szerverén keresztül kétlépcsős azonosítással történik. Csomagponton, vagy futárnak bankkárkártyával fizetés az utánvét kategóriába tartozik!
Bruttó 500.000,-Ft felett kizárólag személyes átvételt tudunk biztosítani, illetve a szállítás a megrendelő feladata.

Amelyik termék "Raktáron" ill. raktárról szállíthatóként van jelölve, annál felesleges erről telefonon érdeklődni, mert ténylegesen készleten van! A "Rendelhető" tételeknél a feltüntetett szállítási határidők tájékoztató jellegűek, mivel a köztes eladás lehetősége beszállítóinknál is fennáll. Amennyiben készlethiány miatt nem tudunk szállítani, úgy ezt mindenképpen jelezzük a rendelésnél megadott elérhetőségeken.

Házhoz szállítás esetén olyan címet szükséges megadni, melyen munkaidőben egy átvevő személy ott tartózkodik, és az esetleges utánvét összege is rendelkezésre áll. Az GLS csomagok sikeres kézbesítése érdekében a kiszállítás várható időpontjáról előzetes tájékoztató kerül kiküldésre. Ez alapján a GLS-nél lehet kezdeményezni az átvétellel kapcsolatos bármilyen módosítást, mint például a cím vagy időpont. GLS csomagpontok esetében értesítés küldése a csomagpontra érkezést követően történik, és módosításra nincs lehetőség. Kiszállítás csakis Magyarországi címre történhet.

Minden rendeléshez ÁFÁ-s számlát nyomtatunk és a rendeléssel együtt küldjük ki, vagy adjuk át. A számla egyben a garanciális ügyintézés alapfeltétele is. Hiányzó számlára vonatkozó reklamációt a kézhezvételt követő 3 munkanapon belül kell jelezni. Ezen túl a számla ismételt kiállítása vagy pdf-ben történő elküldése bruttó 3000,- Ft adminisztrációs díj ellenében történhet. Minőségi vagy mennyiségi reklamációt szintén 3 munkanapon belül tudunk elfogadni.

* Az 1 munkanapos szállítást az alábbi esetekben nem garantáljuk:

  • MPL csomagok esetében (Válaszd a GLS-t, ha fontos a gyorsaság!)
  • munkanapon délelőtt 11:00 után beérkezett rendelések esetében
  • előre utalásnál, ha a jóváírás nem történik meg délelőtt 11:00-ig
  • szombatra áthelyezett munkanapok esetében (ilyenkor +1 munkanapos határidővel kell kalkulálni)
  • tévesen megadott számlázási vagy szállítási adatok esetében
  • a rendelés tartalmának utólagos (feladást megelőző) módosításánál

További részletek az ÁSZF 7-es pontjában találhatóak.

 

Keresés