Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

Webáruházunkban történő vásárlásnál az alábbi szállítási és fizetési módok választhatóak bruttó 500.000,-Ft rendelési értékig:

  • GLS szállítás - a GLS professzionális logisztikai szolgáltatása biztosítja az esetek többségében 1 munkanapos* szállítást házhoz, vagy GLS csomagpontra - díja bruttó 1490,- Ft.
  • MPL szállítás - az ország legnagyobb, több mint 3000 helyen hozzáférhető csomagátvételi módja. Választható PostaPont (MOL kút, COOP üzlet), MPL postán maradó és MPL csomagautomata 1-3 munkanapos határidővel - díja bruttó 1490,- Ft.
  • személyes átvétel - átvételi napokon fióktelepünkön lehetséges, a rendeléstől számított 14 napon belül. Ezt követően a kifizetetlen rendelést jogunkban áll sztornózni. Címünket és az ügyfélfogadási időpontokat itt megtalálhatod, illetve azok a visszaigazoláson szerepelnek. A személyes átvételnek is feltétele az előzetes webáruzházi megrendelés és meg kell várni, míg értesítést küldünk arról, hogy a rendelés átvehető! E nélkül ne indulj útnak, így elkerülheted a felesleges várakozást!

Fizetés tekintetében:

  • készpénzes fizetés kizárólag személyes átvételhez választható. A futárnak történő fizetés, még ha készpénzzel is történik, az utánvét kategóriába tartozik!
  • átutalás: az automatikusan kiküldött "PRO FORMA / Díjbekérő" alapján banki átutalással lehetséges fizetni, majd a vételár jóváírását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Szállítási kötelezettségünk a vételár maradéktalan kiegyenlítéséig nem áll fenn.
  • utánvét: GLS szállítások esetén ezt kell választani, ha a küldemény átvételekor készpénzzel vagy kártyával történik a fizetés - díja bruttó 490,- Ft.
  • bankkártya: ez egy online fizetési mód, a rendelés leadását követően a CIB bank biztonságos szerverén keresztül kétlépcsős azonosítással történik. Csomagponton, vagy futárnak bankkártyával fizetés az utánvét kategóriába tartozik!
Természetszerűleg nem minden fizetési mód alkalmazható minden szállítási módhoz, illetve időlegesen lehetnek korlátozások, pl. leltár, szabadság vagy jogszabályi előírás (COVID-19) miatt. Az aktuális állapotról honlapunk szállítás pontjában lehet informálódni.

Az "Előrendelhető" tételeknél a szállítási határidők tájékoztató jellegűek, mivel a köztes eladás lehetősége beszállítóinknál is fennáll. Amennyiben készlethiány miatt nem tudunk szállítani, úgy ezt mindenképpen jelezzük a rendelésnél megadott elérhetőségeken.

Házhoz szállítás esetén olyan címet szükséges megadni, melyen munkaidőben egy átvevő személy ott tartózkodik, és az esetleges utánvét összege is rendelkezésre áll. Az GLS csomagok sikeres kézbesítése érdekében a kiszállítás várható időpontjáról előzetes tájékoztató kerül kiküldésre. Ez alapján a GLS-nél lehet kezdeményezni az átvétellel kapcsolatos bármilyen módosítást, mint például a cím vagy időpont. GLS csomagpontok esetében értesítés küldése a csomagpontra érkezést követően történik, és módosításra nincs lehetőség. Kiszállítás csakis Magyarországi címre történhet.

* Rendeléseket beérkezési, illetve fizetettségi sorrendben dolgozzuk fel. Törekszünk a raktári tételek 1 munkanapos szállítására, de garanciát nem tudunk rá vállalni a feldolgozási kapacitás fizikai korlátai miatt. Ezen kívül a szállítás határideje sok egyéb rajtunk kívülálló tényezőn is múlhat, a helytelenül megadott címektől kezdve az ünnepi túlterheltségeken át egészen az időjárásig, így a szállítmányozás késedelméért anyagi felelősséget nem vállalunk.

A szállításhoz kapcsolódó mennyiségi, illetve minőségi reklamáció a csomag kézhezvételét követő 3 munkanapon belül lehetséges, kivéve a szavatossági körbe tartozó reklamációkat.

Számlázás a megrendelő által a webes felületen rögzített adatok alapján történik. Minden rendeléshez ÁFÁ-s számlát adunk (törvényi előírás), ezért fontos a szükséges adatok pontos megadása. A számla egy példánya az áruval kerül kiküldésre a megrendelő által megadott adatok alapján. A bizonylat hiányát, vagy a számlázási adatok módosítása iránti igényt az áru kézhezvételét követő 3 munkanapon belül szükséges jelezni. Ezen túlmenően a bizonylatot ismételt elküldése, vagy a számlázási adatok módosítása iránti kérelem bruttó 3000,- Ft-os adminisztrációs díj megfizetésének ellenében lehetséges.

Szállítmányainkra a biztosítási fedezet felső határa 100.000,-Ft. Káresemény esetén az e feletti érték megrendelő kockázata és felelőssége.

* Amennyiben sürgős a rendelésed, kerüld az alábbiakat:

  • MPL szállítási mód (Válaszd a GLS-t, ha fontos a gyorsaság!)
  • munkanapon délelőtt 11:00 utáni rendelés leadás
  • pro forma - díjbekérő (előre utalás) délelőtt 11:00 utáni kiegyenlítése
  • szombatra áthelyezett munkanapokon történő rendelés (ilyenkor +1 munkanapos határidővel kell kalkulálni)
  • tévesen megadott számlázási vagy szállítási adatok
  • a rendelés tartalmának utólagos, de a feladást megelőző módosítása

További részletek az ÁSZF 7-es pontjában találhatóak.

 

Keresés