Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Kérjük Önt, hogy jelen szerződési feltételeket szíveskedjen átolvasni, mert megrendelése elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti és elfogadja az ebben foglaltakat, továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár. Abban az esetben, ha Ön nem ért egyet ennek az ÁSZF-nek a tartalmával, úgy nem jogosult webáruházunk szolgáltatásait igénybe venni, illetve onnan terméket vagy szolgáltatást rendelni.

1. Általános tudnivalók

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) minden olyan termékre és szolgáltatásra kiterjed, melyek vásárlását Ön, mint vevő (a továbbiakban: Vevő, illetve Fogyasztó – elállási jog és szavatosság esetében) a Revolt Kft. (a továbbiakban: Eladó) által üzemeltetett https://malnapc.hu oldalon, illetve a hozzá kapcsolódó webáruházban kezdeményez.
• Az „Általános szerződési feltételek" és honlapunk nyelvezete magyar.
• A szerződés nem utal egyetlen magatartási kódexre sem.
• A megrendelések feladása áruházunkban kizárólag elektronikus úton lehetséges, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet hatálya alá tartozik.
• A szerződés nem minősül írásban kötöttnek, azt nem iktatjuk és nem visszakereshető.
• A megrendelések folyamán számlázási, illetve szállítási adatok megadására kerül sor. Ezen adatok helytállósága Vevő felelőssége.
• A rendelések teljesítésére az alábbiakban közölt feltételek érvényesek.

2. Webáruház üzemeltető adatai:

  • Cégnév: Revolt Kft. (székhely: 2120 Dunakeszi, Babits M. u. 6.)
  • Cégjegyzékszám: Cg.13-09-109868 Pest Megyei Bíróság
  • Adószám: 12516674-2-13
  • Központi ügyintézés és átvételi pont: 1135 Budapest, Szent László út 14. II.em./216.
  • E-mail cím: office(kukac)revolt.hu Tel.: +36 1 272-1133

3. Tárhelyszolgáltatók adatai:

  • Shoprenter.hu Kft. 4028 Debrecen Kassai út 129. (székhely, telephely és postacím is)
  • Telefonszám: +3612345011, e-mail cím: info(kukac)shoprenter.hu
  • Websupport Magyarország Kft. 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
  • Telefonszám: +3617002323, e-mail cím: info(kukac)mhosting.hu

4. Szállítással kapcsolatos adatfeldolgozók adatai:

  • Cégnév: Magyar Posta Zrt., székhelye: Budapest 1138, Dunavirág u. 2-6.
  • Telefonszám: +3617678200, e-mail cím: ugyfelszolgalat(kukac)posta.hu
  • Cégnév: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
  • Telefonszám: +36 29 88 66 70, e-mail cím: info(kukac)gls-hungary.com

5. Adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatod el

6. Vételár

A webáruházban megadott vételárak minden esetben bruttó árak, melyek tartalmazzák az aktuálisan érvényes általános forgalmi adót és egyéb közterheket, viszont nem tartalmazzák a kiszállítás költségét. Amennyiben technikai vagy emberi hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, Eladó értesítést küld a termék valós áráról, ami alapján Vevő dönthet a vásárlásról vagy a rendelés jogkövetkezmény nélküli lemondásáról. Nyilvánvalóan téves ár (pl. 0,- Ft vagy nagyságrendi eltérés a valós ártól) esetén Eladó szállítási kötelezettsége az adott termékre nem áll fenn még akkor sem, ha Vevő az Eladó téves árról szóló értesítését megelőzően kifizeti azt.

7. Szállítási módok és fizetési lehetőségek

Webáruházunkban történő vásárlásnál az alábbi szállítási és fizetési módok választhatóak:

  • GLS szállítás - a GLS professzionális logisztikai szolgáltatása biztosítja az esetek többségében az 1 munkanapos* szállítást házhoz, vagy GLS csomagpontra - díja bruttó 1890,- Ft egészen 200.000,- Ft rendelési értékig. 200.000,- Ft felett a díj 3780,- Ft. Csomagpontra maximum 300.000,- Ft értékig tudunk szállítást vállalni.
  • Személyes átvétel - webáruházunk online felületén előzetesen leadott és kifizetett rendelések a kikészítést és a kiértesítést követően személyesen is átvehetőek. Átvételi pontunk címét és az ügyfélfogadási időpontokat itt megtalálhatod, illetve a visszaigazoláson szerepelnek.
  • MPL szállítás - Rendelésedet 2-11 napos határidővel az MPL futárszolgálat (jelenleg nem szerződött partner) szállítja ki. Automatizmus hiányában a feladást heti egy alkalommal tudjuk biztosítani, hétfőn délig leadott és fizetett rendelések esetében szerdáig. Szállítási díjainkat a Magyar Posta 2024.01.01-től érvényes hivatalos díjtáblázata, az Egyetemes Csomagszolgáltatás MPL Postacsomag Alapdíjak szerint, értéknyilvánítással számoltuk. Jelenleg ez bruttó 2370, Ft + a nyilvántartott érték minden megkezdett 10.000,- Ft-ja után plusz 290,- Ft. Ehhez a szállítási módhoz nem tartozik nyomkövetés!

Fizetés tekintetében:

  • átutalás: az automatikusan kiküldött "PRO FORMA / Díjbekérő" alapján banki átutalással lehetséges fizetni, majd a vételár jóváírását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Szállítási kötelezettségünk a vételár maradéktalan kiegyenlítéséig nem áll fenn.
  • utánvét: GLS házhozszállítások esetén választható, ha a küldemény átvételekor készpénzzel vagy kártyával történik a fizetés - díja a szállítási költségen felül bruttó 490,- Ft. Más szállítási módhoz nem választható ez az opció.
  • bankkártya: ez egy online fizetési mód, a rendelés leadását követően a CIB bank biztonságos rendszerén keresztül többlépcsős azonosítással történik. A futárnál történő bankkártyás fizetés az utánvét kategóriába tartozik!
Természetszerűleg nem minden fizetési mód alkalmazható minden szállítási módhoz, illetve időlegesen lehetnek korlátozások, pl. leltár, szabadság vagy jogszabályi előírás (pl. COVID-19) miatt. Az aktuális állapotról honlapunk szállítás pontjában lehet informálódni (https://malnapc.hu/delivery).

Az "Előrendelhető" tételeknél a szállítási határidők tájékoztató jellegűek, mivel a köztes eladás lehetősége beszállítóinknál is fennáll. Amennyiben készlethiány miatt nem tudunk szállítani, úgy ezt mindenképpen jelezzük a rendelésnél megadott elérhetőségeken.

Házhoz szállítás esetén olyan címet szükséges megadni, melyen munkaidőben egy átvevő személy ott tartózkodik, és az esetleges utánvét összege is rendelkezésre áll. Az GLS csomagok sikeres kézbesítése érdekében a kiszállítás várható időpontjáról előzetes tájékoztató kerül kiküldésre. Ez alapján a GLS-nél lehet kezdeményezni az átvétellel kapcsolatos bármilyen módosítást, mint például a cím vagy időpont. GLS csomagpontok esetében értesítés küldése a csomagpontra érkezést követően történik, és módosításra nincs lehetőség. Kiszállítás csakis Magyarországi címre történhet.

* Rendeléseket beérkezési, illetve fizetettségi sorrendben dolgozzuk fel. Törekszünk a raktári tételek 1 munkanapos szállítására, de garanciát nem tudunk rá vállalni a feldolgozási kapacitás fizikai korlátai miatt. Ezen kívül a szállítás határideje sok egyéb rajtunk kívülálló tényezőn is múlhat, a helytelenül megadott címektől kezdve az ünnepi túlterheltségeken át egészen az időjárásig, így a szállítmányozás késedelméért anyagi felelősséget nem vállalunk.

A szállításhoz kapcsolódó mennyiségi, illetve minőségi reklamáció a csomag kézhezvételét követő 3 munkanapon belül lehetséges a https://malnapc.hu/garancia oldalon a "Szállítási probléma bejelentése" pontban jelezve.

Számlázás a megrendelő által a webes felületen rögzített adatok alapján történik. Minden rendeléshez ÁFÁ-s számlát adunk (törvényi előírás), ezért fontos a szükséges adatok pontos megadása. A számla egy példánya az áruval kerül kiküldésre a megrendelő által megadott adatok alapján. A számla hiányát, vagy a számlázási adatok módosítása iránti igényt az áru kézhezvételét követő 3 munkanapon belül szükséges jelezni. Ezen túlmenően a számla ismételt elküldése, vagy a számlázási adatok módosítása bruttó 3000,- Ft-os adminisztrációs díj megfizetésének ellenében lehetséges.

Szállítmányainkra a biztosítási fedezet felső határa 100.000,-Ft. Káresemény esetén az e feletti érték megrendelő kockázata és felelőssége.

8. Vevő vásárlással kapcsolatos kötelmei
  • Vevő vállalja, hogy az Eladótól vásárolt termékeket nem használja fel, illetve nem értékesíti tovább katonai célokra, vagy olyan életfenntartó készülékekhez ill. –rendszerekhez, humán implantációkhoz, nukleáris berendezésekhez vagy –rendszerekhez, vagy egyéb olyan alkalmazásokhoz, amelyekben a termék meghibásodása életet veszélyeztethet, vagy katasztrofális következményt vonhat maga után.
  • Vevő tudomásul veszi, hogy az Adafruit termékek nem képezhetik viszonteladás célját.
  • Vevő az Eladót minden olyan harmadik személytől eredő igény alól mentesíti, amely a fenti tájékoztatással ellentétes magatartásból származik.

9. Elállási jog - kizárólag Fogyasztó részére

A Ptk. 685. § d) pontja értelmében Fogyasztónak minősül mindaz a személy (Vevő), aki a gazdasági, vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést. Fogyasztó jogosult a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet alapján a megrendelés tárgyát képező termék átvételét követő 14 napig indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Eladó köteles Fogyasztó által kifizetett vételár összegét haladéktalanul, de legkésőbb elállási nyilatkozatának kézhezvételétől, illetve az elállás tárgyának visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül visszatéríteni. Ez a jog a szerződéskötés napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolható.

Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. Abban az esetben, ha a tájékoztatás Fogyasztó (Vevő) által hibásan megadott e-mail cím miatt hiúsul meg, és ezt Eladónak a termék kézhezvételéig nem jelzi, úgy Eladó a tájékoztatás tényét jelen ÁSZF rendeléskor történő elfogadásával bizonyítottnak tekinti.

Fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve, ha az Eladó előzetesen vállalja ezen költség viselését. A Fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A rendelés átvételének megtagadása nem helyettesíti az elállási nyilatkozat megadását, illetve nem mentesíti Vevőt a visszaszállítási költség viselésétől.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván elállási jogával, úgy azt az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, melyet a https://malnapc.hu/garancia oldalon az "Elállási eljárás indítása" pontban kezdeményezhet a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt. Vevő az így jelzett elállási szándékról visszaigazolást kap e-mailben.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket Eladó által megadott postázási címre késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkeznie 14 napon belül).

Fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli, Eladó azonban nem köteles Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amelyek Eladó által felkínált legolcsóbb áruátvételi módtól eltérő szállítási mód választásából adódtak. Eladó jogosult a vételár visszafizetését visszatartani, amíg vissza nem kapta az elállás tárgyát minden tartozékával együtt. Visszatérítésnél az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési mód alkalmazandó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez a hozzájárulását adja. Ebből kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben azok szállítása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel, vagy darab kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet Fogyasztó az elállási joggal.

A rendeltetés ellenes használatból, és visszaküldésnél a nem megfelelő csomagolás alkalmazásából eredő károkért Fogyasztó felel. Kizárólag forgalomképes, eredeti állapotában, tartozékaival együtt visszajuttatott termék ára jár vissza maradéktalanul. Hiányosan, illetve nem forgalomképes állapotban visszaküldött termék esetében Eladó értékcsökkenést számolhat fel, vagy meg is tagadhatja a vételár visszafizetését. A visszaküldés módjáról célszerű előre egyeztetni. Utánvéttel visszaküldött termék átvételét Eladó jogosult megtagadni.

Elállási jog alóli kivételek

Az elállási jog nem érvényesíthető az alábbi esetekben:

  • jellegükből eredően nem visszavásárolható termékekre (felbontott csomagolású szoftverek, félvezetők, elemek, akkumulátorok, spray-k).
  • Fogyasztó kifejezett kérésre egyedileg összeállított konfigurációk és/vagy beszerzett termékek vonatkozásában.
  • nem forgalomképesen, hiányosan, hibásan, üzemképtelenül vagy a megrongált állapotban visszajuttatott termékekre.

10. Visszavásárlás lehetősége fogyasztónak nem minősülő vevőtől

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy saját belátása szerint döntsön a Fogyasztónak nem minősülő Vevő (cég, egyéni vállalkozó stb..) által tévesen vásárolt termék visszavételéről. Ennek feltételei:

  • Vevő ilyen irányú szándékát a vásárlásától számított 14 napon belül jelezze a https://malnapc.hu/garancia oldalon az "Elállási eljárás indítása" pontban.
  • A termék csomagolása eredeti, bontatlan legyen.
  • A terméket Vevő forgalomképes állapotban, saját költségén küldje vissza Eladónak.
  • Eladó hagyja jóvá a kérést, miután meggyőződött a termék állapotáról.

Jóváhagyott visszavásárlás kapcsán Eladó jogosult kezelési költség felszámítására, melynek mértéke az eredeti vételár maximum 30%-a, de minimum 2000,-Ft, amit az általa kiállított jóváíró számlán feltüntet.  

11. Szavatosság és jótállás (garancia)

11.1. Kellékszavatosság

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy az Eladó a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. Az Eladó felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben, a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának. Ezek alapján Vevő az Eladóval szemben, annak hibás teljesítése esetén a PTK szabályai szerint, kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Ezen belül Vevő - választása szerint - az alábbi igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy másik igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna Eladó részére. Amennyiben Vevő sem a javítást, sem a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos árleszállítását, vagy a szerződéstől is elállhat.

Vevő választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban neki kell viselnie, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra Eladó adott okot.

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szavatossági jogok érvényesíthetőségének határideje a szerződés teljesítésétől számított két év. Használt dolog esetén ez a határidő hat hónap.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.2 Termékszavatosság

A termékszavatosság a Vevő részére a szavatossági igény gyártóval szembeni közvetlen érvényesítésének lehetősége. Termék hibája esetén Vevő - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet, de ez utóbbi esetben kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével ezt a jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető!

Vevő termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.3 Jótállás - hétköznapi nevén "garancia"

Fentiekhez képest a jótállás azt jelenti, hogy az Eladó a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont Vevőt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11.4 Szavatosságot, illetve jótállást kizáró egyéb okok

A terméken végrehajtott forrasztás, hűtőborda eltávolítása, mechanikai sérülés, vagy oldószeres ill. vegyszeres kezelés nyoma, túlfeszültség miatti leégetés és általában a nem rendeltetésszerű használatból adódó hibák. Ezeken felül az olvashatatlan vagy hiányos gyári sorszám ill. típusszám.

11.5 Szavatossági, illetve jótállási igény érvényesítésének menete

Eladó jótállási és szavatossági felelősségére a Ptk-ban, valamint a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben és a 151/2003 (IX.22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A törvény és a rendelet alapján 2 éves szavatossági időt biztosítunk minden webáruházunkon át újonnan eladott termékre, amennyiben értékesítése Fogyasztó részére, fogyasztói szerződés keretében jön létre.
Termékeinkre 12 hónap jótállást vállalunk 10.000 Ft bruttó vásárlási érték felett, valamint a Sunny, Raspberry Pi márkákra ezen érték alatt is, kivéve a Raspberry Pi Pico és Zero modelleket.

Szavatossági, illetve jótállási igény érvényesítése a https://malnapc.hu/garancia oldalon a "Jótállási igény bejelentése" pontban indítható. A rendszer által fel nem ismert rendelés esetén a vásárlást igazoló számla, annak másolata, vagy ha volt olyan, akkor a garancialevél csatolása szükséges.
Vevőnek a vásárolt termékkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását a szavatossági, illetve jótállási időn belül kell jeleznie.
Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái Vevő számára ismertek, vagy felismerhetőek voltak már a teljesítés időpontjában is.
Minőségi hibás termék esetén a Vevő kérheti a termék cseréjét vagy javítását. Amennyiben ezek egyike sem valósítható meg 15 napon belül, úgy választható az árcsökkentés, vagy a teljes vételár visszafizetése is. A kifogásolt áru visszaszállításának költsége Vevőt terheli.

Szavatosság és jótállás alapvető tudnivalók: http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html

12. Panaszügyintézés lehetőségei

Ügyfeleink webáruházunk tevékenységével, vagy az ott forgalmazott termékekkel kapcsolatos panaszaikat e-mailben, postai úton vagy akár személyesen is jelezhetik részünkre a központi ügyintézés címén és elérhetőségein (lásd a 2-es pontban):

  • Revolt Kft. 1135 Budapest, Szent László út 14. II.em./216.
  • E-mail cím: office(kukac)revolt.hu Tel.: +36 1 272-1133.

A beérkezett panaszokra kötelesek vagyunk 30 napon belül írásban válaszolni. Amennyiben az ügyfél által megfogalmazott panaszt nem tartjuk jogosnak, úgy azt kötelesek vagyunk írásban megindokolni, és részére elküldeni. Amennyiben a panasz rendezését nem találja kielégítőnek, úgy Fogyasztó számára további jogérvényesítési lehetőségek kínálkoznak:

  • A lakhelyhez legközelebb eső illetékes járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál. Járási hivatalok listája: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Békéltető testületeknél: https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
  • A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület címe: Pest Vármegyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV. em. 2. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 Tel.: +36 1 7927881, Fax: +36 1 7927881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap: http://www.panaszrendezes.hu 
  • Online vitarendezési platformok:
    • http://panaszrendezes.hu/online-kerelem-kuldes/
    • https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU 
  • Bírósági eljárás keretében: Amennyiben Fogyasztó nem fordult békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulnia.

Kelt: Budapest, 2024. március 28.

Letölthető aktuális ÁSZF 

Korábbi verziók:

aszf_2024_0216.pdf

aszf_2023_0130.pdf

aszf_2022_0409.pdf

Keresés